-°   dziś -°   jutro
Niedziela, 24 listopada Flora, Emma, Emilia, Chryzogon, Jan, Aleksander, Roman

namoR

Dołączył do portalu: 2011-08-17 16:12:19
Ostatnia aktywność: 2020-05-15 22:44:30

Komentarze do artykułów: 1787

Śmieciowy monopol. MZGKiM został 'ograny'

Jak zawsze staram sie spojrzec na rozne problemy z wszystkich stron. Odbiegajac juz od tej dobrze ukladajacej sie kilkuletniej wspolpracy z 'Empolem' i deklaracji tej firmy o dalszej wspolpracy, ktora w mysl nowego przetargu stala sie po prostu tylko 'obiecanka-cacanka', a nie powazna umowa, mnie bardziej interesuje co sie stalo z tymi 'grzechami historii' z 2009 roku, kiedy to miasto zadeklarowalo, ze odpady beda dostarczane do Myslenic jak wspomnial Burmistrz? Wybaczcie ze zadaje moze zbyt proste pytania, ale czy MZGKiM kiedykolwiek dostarczalo odpady do tych Myslenic? Czy ktos podejmowal proby negocjacji rowniez z ta firma w Myslenicach, ktora podobno swieci pustkami? Nie dziwie sie temu rowniez, ze w 2012 roku mimo podejmowanych prob wystarania sie o taka instalacje regionalna w Limanowej, mimo przedstwaienia wszystkich wymogow, Sejmik wojewodztwa malopolskiego nie wzial tego pod uwage, aby taka utylizacja i sortownia powstala wlasnie w Limanowej. Zgadzam sie z prezesem Kapera, iz jest to ostra gra biznesowa jak w innych branzach na rynku. Ale z drugiej strony trzeba byc rowniez agresywnym, aby utrzymac sie na tym rynku, gdzie jest wiele 'rekinow' polykajacych male rybki...:) Niestety, dla mnie to jakos tak dziwnie wszystko wyglada z dalekiego boku. Najpierw jakies deklaracje w 2009 roku, na podstawie ktorych Sejmik podejmuje decyzje o 40 millionowych instalacjach regionalnych, pozniej nastepuje dobra wspolpraca z firma z Tylmanowej a nie jak deklarowano z Myslenicami, nastepnie ten Empol 'przejmuje' wszystko i teraz wszyscy nagle otwieraja oczy i pytaja co sie dzieje, ze MZGKiM zostaje 'ograny' ....teraz juz jest za pozno na jakiekolwiek tlumaczenia. Natomiast nigdy nie wolno tracic nadziei na to, aby Wasz Miejski Zaklad Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej rosl w sile, przynosil dochody dla miasta, czyli dla Was i zatrudnial wiecej osob, pomimo tego ze firmy zbierajace odpady z pewnoscia maja slabsza pozycje na tym rynku gospodarki smieciowej. Nigdy nie wolno sie poddawac! Zycze powodzenia w przyszlosci.

2015-02-04 19:18:22
Ognisko sposobem na sprzątanie dworu. 'Co wolno wojewodzie…'

@zabawny Jak to jacy inni? :)) No po prostu tacy czasami 'zabawni' jak Ty :)) Chyba masz racje. Po kliknieciu na to najwieksze zdjecie powyzej, tak sie przygladam i faktycznie widze tam jakies 'kwadratowe galazki' w plomieniach...:)) Pozdrawiam.

2015-02-03 20:46:45
Ognisko sposobem na sprzątanie dworu. 'Co wolno wojewodzie…'

W takim razie kto tu klamie lub mija sie z prawda? :) Czytelnik i okoliczni Mieszkancy lub moze 'ktos' z Urzedu Miasta Limanowa, ktory 'zjechal' Czytelnika i poinformowal o paleniu nie starych mebli tylko galazek ? @Doradca, kpiarz, MAJA12, CUDNA, ebi, HenrykV, Ratownik, lg1, 111ksiadz i inni... Gdzie Wy jestescie? Przeciez Wy wszystko wiecie najlepiej, wiec wytlumaczcie prosze nam Czytelnikom o co tu chodzi? :)) Z tego co pamietam, to takie wielkie ogniska czyli tzw. 'Sobotki' pali sie gdzies w okolicach Zielonych Swiatek... Milego dnia zycze wszystkim.

2015-02-03 17:48:49
Problemy z odśnieżaniem - duża piaskarka ma zakaz

Takie 'problemy' sa u nas w prosty sposob juz od dawna rozwiazane. Jest znak przy takich drogach, ktory informuje o tym, ze gdy sa opady sniegu powyzej dwoch 'inches', jest absolutny zakaz parkowamia na takiej drodze. Proponuje postawic znak przy takich ulicach, informujacy o tym, ze gdy jest np trzy centymetry sniegu, obowiazuje tam zakaz parkowania i wtedy takie drogi beda wtedy odsniezone, poniewaz nie bedzie problemu z przejazdem piaskarki z plugiem.

2015-02-01 10:30:26
Przymusowa 'dobroduszność' - starosta okłamał radę

@urzednik Tak, wyznalem sie...:) Reaguje tylko wtedy, gdy dla Redakcji wazniejsze od obiektywizmu jest przekonywanie nas czytelnikow do wlasnych pogladow i rowniez wtedy gdy razaco przekroczane sa granice rzetelnosci i przedewszytkim kodeksu etyki dziennikarskiej.

2015-01-30 17:05:19
Przymusowa 'dobroduszność' - starosta okłamał radę

@Doradca Ja o tym wszystkim wiem, czemu dalej owijasz w bawelne i cos tam jeszcze? :)) Powtorze jeszcze raz moja prosbe do Ciebie: ...prosze Cie drogi Doradco, jezeli jestes taki pewny, pochwal Redakcje, pochwal panow Toporkiewicz i Antkiewicz, napisz tutaj publicznie rowniez cos w stylu : ' Starosta limanowski Jan Puchala oklamal Radnych, tak, to jest w stu procentach pewne, oklamal Ciebie i mnie...' itd Nie boj sie, napisz jezeli jestes taki pewny i 'coś musiało być na rzeczy'...

2015-01-30 16:57:02
Przymusowa 'dobroduszność' - starosta okłamał radę

@lg Wszystkie miesnie mam juz 'obolale' po nartach...:)) Na razie mam dosc jezdzenia...:)

2015-01-30 16:54:17
Przymusowa 'dobroduszność' - starosta okłamał radę

@ebi No dobra ...nie bede pisal do Ciebie kazania...:)...grzecznosc natomiast wymaga, aby odpowiedziec na pytanie. Prosze bardzo, jako odpowiedz dla Ciebie cytuje czesc komentarza ABS0LLUTA: 'Weźcie pod uwagę, że przepisy ustawowe i wykonawcze regulujące wynagrodzenie starostów zmieniały się od 2006 roku wielokrotnie, m.in. kwota bazowa najpierw rosła, potem zmalała. Nie ma to oczywiście wpływu na obecną sytuację, gdyż nie podlega dyskusji, iż ustawa ma wyższą rangę od rozporządzenia, ale kilku użytkowników bez sprawdzenia powiela dane o kwocie różnicy 1,22 zł przez 8 lat, co mija się z prawdą. Posądzanie Pana Starosty o kłamstwo to moim zdaniem daleko idące domniemanie i nadinterpretacja. Przecież (jak już kiedyś pisałem) przy dotychczasowym wynagrodzeniu kwota podwyżki 323 zł jest praktycznie niezauważalna, ponadto Pana Starosty nie było podczas głosowania, a od prawidłowości wyliczeń są służby kadrowe i pewnie jakiś radca też to opiniuje, więc jak Rada Powiatu podnosząc ręce ma wiedzieć, że to bubel prawny?...' Zwroc szczegolna uwage na slowa: 'Posądzanie Pana Starosty o kłamstwo to moim zdaniem daleko idące domniemanie i nadinterpretacja' W Czestochowie, jak napisal Doradca przez cztery lata nikt nie zauwazyl bledu, a w Limanowej co? Wedlug mnie, tez nikt nic nie wiedzial. Ale wedlug Redakcji i wielu innych, TYLKO i WYLACZNIE Starosta doskonale zdawal sobie sprawe ze zbyt wysokiego wynagrodzenia? Przekonaj mnie czyms wiarygodnym, ze tak bylo. Czy tutaj chodzi o to aby znalezc 'kozla ofiarnego'? Naprawde nikt z wnioskujacych, opiniujacych czy wyrazajacych opinie komisji lub osob nic nie zauwazylo?...no tak, ....Starosta klamie i koniec, nikt nie ma nic do powiedzenia...tak bylo, poniewaz tak napisali na limanowa.in... PS. Czuje sie swietnie, nie zyje w zaklamaniu tylko poszukuje ciagle tylko i wylacznie prawdy o ktora dzisiaj tak trudno w zaleznych i manipulujacych we wszystkie strony mediach. Chociaz niektorzy mowia iz z daleka widac lepiej, uwierz mi, nie jest rowniez latwo patrzec na rece 'czwartej wladzy', nie jest latwo znalezc obiektywne zrodla wiadomosci i bronic sie przed tym codziennym miazdzeniem naszej swiadomosci ... Pozdrawiam

2015-01-30 16:47:41
Przymusowa 'dobroduszność' - starosta okłamał radę

Jeszcze prosze Cie drogi Doradco, jezeli jestes taki pewny, nie owijaj w bawelne i pochwal Redakcje, napisz tutaj publicznie rowniez cos w stylu : ' Starosta limanowski Jan Puchala oklamal Radnych, tak, to jest w stu procentach pewne, oklamal Ciebie i mnie...' itd Nie boj sie, napisz jezeli jestes taki pewny i 'coś musiało być na rzeczy'... Pozdrawiam. ( ͡° ͜ʖ ͡° )

2015-01-30 15:37:04
Przymusowa 'dobroduszność' - starosta okłamał radę

@Doradca Ja o tym tez juz teraz wiem, ze te wynagrodzenia nie moga przekraczac siedmiokrotnosci podstawowej wyplaty. Bardzo dobrze, ze po miesiacu, a nie po czterech latach dopatrzono sie tego, tak jak wspomniales w przykladzie z Czestochowy, gdzie zadna z osob i instytucji ktore kontroluja finanse samorzadowe nie zauwazyli tej pomylki. Nie moge tylko do konca zrozumiec, dlaczego Pan Antkiewicz i Toporkiewicz 'smaruja' taki artykul z tak odwaznymi stwierdzeniami '...starosta oklamal rade...'? Dlaczego nikt z prasy, gosci czy Radnych obecnych na sesji nikt wstal, nie podszedl do mikrofonu i powiedzial wprost do wszystkich 'Pan klamie'? Co to w ogole za procedury, ze Radni najpierw glosuja za, na nastepnej sesji przeciw, a pozniej dzwonia do portalu informacyjnego? Prosze Radnych o informacje, kto z Was w takim razie nie dzwonil...:) Ej ludzie ludzie...:)

2015-01-30 15:30:56
Przymusowa 'dobroduszność' - starosta okłamał radę

@ABS0LLUT Bardzo ladny komentarz napisales. To sie nazywa obiektywizm! O to wlasnie mi chodzilo we wszystkich moich wczesniejszych komentarzach, tylko ze ja nie umiem tak ladnie pisac jak Ty..:) Moze w wolnym czasie doradz cos Panom Antkiewicz i Toporkiewicz, aby na przyszlosc przesledzili sprawe troche glebiej i 'karmili' nas czytelnikow obiektywnymi i niezaleznymi publikacjami, a nie jakimis publikacjo-felietonami, napisanymi 'na kolanie', na szybko i opierajacymi sie na jakichs rozmowach telefonicznych i wlasnych prywatnych urazach, wrazeniach czy zalach w stosunku do pana Starosty. Niestety, ale tak ten dzisiejszy artykul osobiscie odbieram. Dobrej nocy jeszcze raz wszystkim.

2015-01-29 20:41:40
Przymusowa 'dobroduszność' - starosta okłamał radę

@HenrykV @MAJA12 Daleki jestem od tego, aby kogos nazywac chamem, swinia i klamca gdy nie mam 100% pewnosci ze ktos faktycznie klamie. Nie chce mi sie czytac calej tej ustawy o wynagrodzeniach dla pracownikow samorzadowych w Polsce, ale spojrzalem na ten art. 37 ktory faktycznie o tym wspomina. Jezeli dwudziestu trzech (23 !)radnych nie wiedzialo o tym mnozeniu przez siedem podstawowej kwoty, jezeli skarbnik powiatu nie mial z tym nic do czynienia i nie mogl/a udzielic informacji i dalej.... jesli nawet dyrektor Wydzialu Organizacji i Zdrowia wyjasniala ze wszystko jest w porzadku z tymi procentami i dodatkami, natomiast nikt nie informowal o tym maxymalnym wynagrodzeniu, ktore nie moze przekroczyc siedmiokrotnosci kwoty bazowej itd... .. no to odpowiedzcie mi, na jakiej podstawie uwazacie, ze Starosta o tym wiedzial? Moze faktycznie On tez po prostu nie wiedzial i nie zdawal sobie sprawy o tych kryteriach!!! Przeciez dopiero po przemowieniu Starosty, glos zabral radny Stanislaw Nieczarowski i wszyscy sie nagle obudzili ze cos jest nie tak!....i co? Ano to, wszyscy telefony w rece i zaczela sie 'jazda' .:) Kto przygotowuje projekty uchwaly i kto je kazdorazowo ocenia prawnie? Mi po prostu chodzi o jedno. Na jakiej podstawie publicznie oglaszacie ze Starosta klamie? Dlaczego po tej wczorajszej sesji nikt nie zapytal Starosty czy On wiedzial o tych kryteriach? Dlaczego nie zapytano przewodniczacego Rady, pana Tomasza Krupinskiego? Jeszcze mnie jedno ciekawi. Dlaczego Pan Radny Nieczarowski nie wspomnial i uswiadomil wszystkich obecnych na wczesniejszej sesji o tych kryteriach siedmiokrotnych miesiac temu, gdy wszyscy glosowali za podwyzka? Dlaczego? Moze On sam o tym nie wiedzial? I tu jest HenrykuV brak obiektywizmu! Mozna by bylo swietna publikacje napisac po przeprowadzieniu wywiadow i rozmow z wszystkimi ktorych to dotyczy, o tym ze moze nikt oprocz jednego Radnego (!) nie zdawal sobie sprawy ze wczesniejsza uchwala o podwyzce przekracza maxymalna dopuszczalna kwote wynagrodzenia.... ...no ale nie, najlepiej zwalic cala wine na Staroste, najlepiej 'wysmarowac' tytul: ' starosta oklamal rade' i niech sie dzieje co chce.... Ehhh... dosc mam na dzisiaj pisania....po dwudziestu pieciu latach demokracji w naszej Ojczyznie nadal widze, ze wiekszosc z Was, uwaza iz wolnosc slowa tez na tym polega, ze nawet w tak malej lokalnej spolecznosci, gdzie wiekszosc z Was sie zna, mozna kogos publicznie nazywac swinia, klamca, chamem itp....i to wlasciwie bez zadnych konkretnych dowodow.... Dobrej nocy zycze wszystkim.

2015-01-29 20:05:34
Przymusowa 'dobroduszność' - starosta okłamał radę

Drogi Jakubie Toporkiewicz ! Szanowny Przemyslawie Antkiewicz! Dlaczego uwazacie, ze '...Mało prawdopodobne jest, by radni chcieli zrobić staroście „niespodziankę...'? Naprawde mam wierzyc w to ze dwudziestu trzech (23 !) Radnych nie umialo pomnozyc kwoty podstawowej przez 7 miesiac temu przed glosowaniem? Od dawna przeciez kazdy z nas moze zauwazyc, ze Pan, Panie Toporkiewicz jest obrazony i 'wsciekly' na Staroste bo cos tam... Bedzie Pan szukal i czepial sie wszystkiego, co pomoze Panu 'dokopac' Staroscie publicznie poprzez wlasne media, nie tylko poprzez negatywne publikacje o szpitalu, drogach, chodnikach czy roznego rodzaju mniejszych lub wiekszych inwestycji. itp Ale Pan, Panie Antkiewicz? ...czy jest to jednak prawda, 'z kim sie zadajesz takim sie stajesz'? Ja ciagle wierze w Pana obiektywizm! Nie trace nadziei na to, ze pokaze Pan jeszcze nam wszystkim Czytelnikom w przyszlosci na czym polega prawdziwe niezalezne od nikogo dziennikarstwo! Czy naprawde nie przesadzacie z tymi 'newsami' ciagle wysmiewajacymi Staroste? Czy naprawde w Urzedzie Miasta jest wszystko 'cacy' i gra jak w szwajcarskim zegarku? Czy Radni z UM Limanowa nie 'dzwonia' do Panow o 'pomoc'...? Prosze, aby nikt sie nie obrazal na mnie. Nie jest moim celem dolewanie oliwy do ognia. Pisze tak jak ja to widze. Minusujcie jak najszybciej, aby te moje komentarze zniknely, jesli sie Wam nie podobaja i przeszkadzaja w dazeniu do obranych celow. Jezeli jestem w bledzie i wedlug kogos z Was klamie, to prosze mi wskazac w ktorym miejscu przed usunieciem calego komentarza. Pozdrawiam z daleka ;)

2015-01-29 17:24:47
Przymusowa 'dobroduszność' - starosta okłamał radę

Drodzy Czytelnicy! Jednym slowem mam rozumiec to w ten sposob, ze wybraliscie sobie takich Radnych, ktorzy najpierw glosuja na uchwaly bez obecnosci Starosty, bez przeczytania tych uchwal, bez zrozumienia, bez przeliczenia czy pomnozenia przez siedem i czy sa zgodne z prawem, a miesiac pozniej glosuja na odwrot?

2015-01-29 17:19:40
Przymusowa 'dobroduszność' - starosta okłamał radę

Nie rozumiem Was kochani Radni! Miesiac temu, dwudziestu trzech (23 !!!) z Was glosuje za przyjeciem uchwaly o podwyzce, jeden Radny wstrzymuje sie od glosu. Wczoraj natomiast, tez dwudziestu trzech (23 !!!) glosuje na odwrot, za utrzymaniem tej samej wysokosci wynagrodzenia Starosty, a pozniej, zamiast wstac podczas sesji, powiedziec o co chodzi, dlaczego tak sie dzieje, dlaczego taka nagla zmiana, wyjasnic sobie kilka spraw odnosnie maksymalnego siedmiokrotnego bazowego wynagrodzenia, to dzwonicie do portali informacyjnych ( info wg Redakcji) i wysmiewacie staroste? To ilu z Was Radnych dzwonilo? Tez dwudziestu trzech? :)) Ej ludzie ludzie....

2015-01-29 17:18:15
Nielegalny pobór żwiru? Zarzuty radnego wobec burmistrza nie potwierdziły się

Kurde felek.... nie wiem czy to tylko ja tak odbieram ta Wasza rzeczywistosc, ale juz od dluzszego czasu zauwazylem wielki nadmiar informacji o 'aferach', wypadkach drogowych, kolizjach, potraceniach, zderzeniach, pijanych kierowcach, piratach, podrabianych legitymacjach, wlamaniach, falszywych alarmach, poszukiwaniach, wandalizmie, napadach, pobiciach, paralizach komunikacyjnych, pozarach, aresztach, zanieczyszczonym powietrzu, interwencjach, wyrokach, zarzutach i ogolnie, jednej wielkiej przestepczosci, a dzisiaj doszedl jeszcze temat wielkiej afery zwiru z rzeki... ...wiem wiem , wieksza szanse na 'przebicie' ma to co wstrzasa, irytuje i szokuje. To sa wlasnie glowne, najwazniejsze codzienne informacje o wielkiej dyskusyjnosci... Oczywiscie nie tylko o tym piszecie, jest bardzo maly procent ciekawych i fajnych publikacji dotykajacych pozytywnych tematow. Ale czy nie za duzo tej 'kryminalistyki'? Jestem Waszym czytelnikiem juz od dosyc dawna, nie wiem dlaczego, ale nie moge sie przyzwyczaic do tego Waszego charakteru i linii redakcyjnej, tych co poniektorych komentarzy 'nadgorliwych' Uzytkownikow, tych 'plotek', obmawiania innych, oskarzania, 'afer' i tego dziwnego podejscia i selekcji informacji. Naprawde, juz za niedlugo zaczne wierzyc w to, ze w Limanowej jest tylko 'syf, d..pa i zwiru kupa' :) Niestety, bardzo zle to wyglada na dzien dzisiejszy z daleka...:( .

2015-01-22 16:55:18
Ponad 350 tys. zł z budżetów samorządów do kieszeni wójtów i burmistrzów

@ysza Nie wiem jak to bylo. :) Wyjechalem z kraju jako mlody szczeniak i kompletnie sie takimi sprawami nie interesowalem. Dzisiaj natomiast w wielu krajach, w wiekszych firmach sa przerozne 'odprawki' i platne wakacje czy urlopy. Nie wiedzialem iz takowe naleza sie rowniez wedlug jakiegos tam prawa w samorzadach terytorialnych w Polsce. Teraz juz wiem.:)

2015-01-17 17:58:20
Ponad 350 tys. zł z budżetów samorządów do kieszeni wójtów i burmistrzów

@ABS0LLUT O tym, ze Szanowna Pani Doris jest Uzytkownikiem Doriska....to ja juz wiedzialem dawno :))....eee tam.... nie bedziemy dalej szperac, kazdy wie lacznie z Toba o co chodzi...;)

2015-01-17 17:56:55
Ponad 350 tys. zł z budżetów samorządów do kieszeni wójtów i burmistrzów

@forfiter Mozesz przytaczac gorsze slownictwo, nie obraze sie..:) Milego sobotniego wieczorku Ci zycze.

2015-01-17 17:33:10
Ponad 350 tys. zł z budżetów samorządów do kieszeni wójtów i burmistrzów

@ABS0LLUT Ja tylko zadalem pytanie radcy. Dziekuje za odpowiedz od Ciebie. Tak tak...blad jest 'w skrypcie wyszukiwania' ....rozumiem..:))....'radca-Doradca', 'Don- doncorleone' Podaj jeszcze wiecej przykladow dla wszystkich Czytelnikow, moze wspolnie poszperamy w tych scryptach, naprawimy wszystko i bedzie super. :) Pozdrawiam.

2015-01-17 17:31:02
Twój news: przyślij do nas zdjęcia lub film na [email protected]